Warszawski Budżet Obywatelski rozpoczyna swoją dwunastą edycję. Już dzisiaj można przesyłać swoje propozycje projektów, które mogą wpłynąć na rozwój naszego miasta. Spotkanie online, które odbędzie się dzisiaj (7.01) o godzinie 17:30, ma na celu przybliżenie nowych zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego, wyjaśnienie procedury zgłaszania projektów oraz przedstawienie form pomocy, jakie czekają na autorów wniosków przez cały czas trwania procesu aplikacyjnego.
Aby wziąć udział w spotkaniu online, wystarczy wysłać wiadomość na dedykowany e-mail. W tytule należy wpisać „NA START”, a w odpowiedzi otrzymasz link do spotkania, które odbędzie się na platformie TEAMS. Dodatkowo, 16 stycznia zapraszamy na spotkanie stacjonarne w Urzędzie Dzielnicy Wilanów. Spotkanie odbędzie się w godzinach od 17:00 do 19:00 w sali widowiskowej.
Harmonogram dwunastej edycji warszawskiego budżetu obywatelskiego wygląda następująco: od 7 do 21 stycznia – zgłaszanie projektów, od 22 stycznia do 15 kwietnia – ocena wniosków, od 15 kwietnia do 20 kwietnia – możliwość składania odwołań od negatywnych decyzji. Następnie, od 15 kwietnia do 20 maja rozpatrywane będą apelacje. Głosowanie na projekty odbędzie się od 1 do 15 czerwca, a wyniki zostaną ogłoszone 1 lipca.